Fortet i Söder

Vart har du ditt hemstall och varför valde du det hemstallet?
 
Så fort jag blev Star Rider (vilket var första dagen jag skapade mitt konto och öppnade spelet) tog jag mitt pick och pack och flyttade till Fort Pinta. Den platsen har alltid varit tilldragande för mig på något vis. Tror det är för att det är ett fort som känns som det har mycket historia samt att det ligger nära stranden och havet. Där bodde jag ett tag tills det blev på tok för långt att springa när jag hade massa uppdrag i både skördebygden och Gyllenåsarnas dal, samt alla hörn i Silverglade och Firgrove så jag flyttade till Steves som låg bra i mitten av smeten.
 
I stort sett under tiden jag hade uppdrag varje dag bodde jag på Steves, förutom en kort period när jag bodde på Vingården. Efter det flyttade jag runt ett tag. Jag bodde i Jorvikstallet ett tag nära slutet av min "uppdrags period" eller vad man ska kalla den, jag bodde i Valedale när Dinodalen öppnade, i Firgrove ett tag bara för att prova och tillslut i Epona när det öppnades. Men nu är jag äntligen tillbaka i Fort Pinta. Och där kommer jag stanna ett tag.
 
Jag valde det för att det är där jag känner mig mest hemma, och för att det blev så otroligt vackert när det gjordes om i början av året(tror jag det var). Ändå fast det ligger nästan längst ner på kartan känns det som det ligger i mitten för man kan ta färgor till så många ställen därifrån, vilket underlättar enormt! Om jag ska nånannanstans som inte nås med färga brukar jag ofta hoppa på en transport, det är ju så billigt u för tiden.
 
Ylva och Nyx spanar in hemstallet från muren runt Fort Pinta.
 
Ciaooo
Ylva