Jobb och hästtävlingar

Just nu sitter jag på jobbet. Och i vanlig ordning består det mest av att döda till fram tills man slutar. Men i alla fall, jag slutar vid klockan 6 och kommer då sätta mig på första bästa tåg till Vårgårda. I Vårgårda kommer jag mötas upp av två typ familjevänner och sedan spendera en natt hos dem. För imorgonbitti bär det av till travbanan i Axvall!
 
Nu mellan torsdag och söndag är det Quarterhäst SM där (i westernridning) anordnat av SQHA (Swedish Quarter Horse Assossiation) och där ska jag vara och hjälpa till som funktionär. Min uppgift kommer vara att sitta i speakerbåset och agera typ speaker assistent! Jag vet själv inte riktigt vad jag ska göra utan blev rekryterad av de jag åker upp med för att jag kan prata engelska vilket betyder att jag kan utala alla knasiga hästnamn. 
 
Jag har fixat så det ska komma upp lite på bloggen under tiden jag är borta, men har haft så fullt upp att jag inte orkat med allt för mycket!
 
Ha det gött så hörs vi snart igen!
Ylva