Engelska Fullblod

Tjoooo!
 
I gårdagens uppdatering kom en helt ny ras till spelet! De Engsleka Fullblodet. Rasen kom i tre färger, men det kommer nog (som det brukar göra) komma fler snart. Hästarna hade ett helt nytt utseende och nya animationer, och var dessutom ganska stora! Me like! 
 
Det Engelska Fullblodet kom i tre färger; en fux med vita strumpor på frambenen, en svart utan tecken samt en flugskimmel.
 
Flugskimmeln fick flytta hem till mig under namnet Phantomeffect och kallas Einstein. Men jag har en känsla över att jag kommer äga väldigt många Engelska Fullblod i framtiden...
 
Det kom också ny utrustning till gallerian, ett blått engelskt set och ett rosa western sett, inget av det föll riktigt mig i smaken. Vi fick också ett helt nytt avsnitt av The Star Stable Show och nyheterna om att det kommer komma nya avsnitt hela vägen fram till sommarn! Yay! I videon avslöjas att störra hemstall står på schemat och kanske till och med fler islandshästfärger! Här nedanför ser du hela videon.
 
Överlag ger jag den här uppdateringen 5 av 5 möjliga poäng för jag älskar de nya hästarna, att showen är tillbaka OCH att vi kommer få större hemstall redan i år!
 
 
Puss och Kram
Ylva
#1 - Esmeralda Silverforce

Einstein ♥♥♥

Svar: Mehehe, cause I'm a huge nerd xD
ellenylva.blogg.se

#2 - Rebecca Spiderstar

Vill också ha ett engelskt fullblod ♥️

Svar: Dom är bara sååå fina :D
ellenylva.blogg.se