Oförklarad frånvaro i helgen och sena inlägg

Hallå kompisar!
 
Som ni kanske märkte så kom det inga inlägg varken i lördags eller söndag, och inläggen igår och idag är lite sena. Detta har en förklaring som jag tänkte dra lite nu!
 
Om vi börjar med helgen så så var jag iväg tillsammans med en del av mina vänner till en stuga mitt ute i ingenstans. I fredags hade jag noll tid och mitt internet krånglade så inläggen jag hade skrivit försvann och ville inte komma tillbaka, oavsett vad jag provade. Så, då jag inte hade nån tid och skulle bort lät jag det helt enkelt vara då jag inte ville sitta på mobilen (som dessutom inte hade internet) under helgen och förstöra det roliga!
 
I stugan gjorde vi en massa kul; åt middag, lekte lekar, badade bastu m.m. och dagen efter var alla så otroligt trötta så jag somnade så fort jag kom hem igen. Detta gjorde att jag inte skrev något på söndagen heller utan måndagens inlägg skrevs på måndagen. Men precis när jag skulle sätta mig ner och skriva efter skolan kom jag på att jag hade möte att gå på och fick rusa iväg igen! Ingenting ville flyta på den här helgen och starten på veckan kände jag.
 
Idag var lika fullackad med saker då jag först var i skolan och jobbade på en uppgift med några klasskamrater, gick hem och var hemma i fem minuter innan jag gick igen. Detta var på grund av att min mamma är i Lund just nu och vi bestämmde oss för att gå ut och äta, och nu har jag precis kommit hem och ska nästan gå och lägga mig snart, jag är så trött!
 
Hoppas ni hade en lika kul helg som jag hade!
 
Puss och Kram
Ylva