Min levlingsrunda

Jag har alltid tyckt om att levla mina söta små pixelhästar och nu när jag flyttat till Vingården var jag tvungen att uppdatera min levlingsrunda. Innan jag sätter igång och levlar brygger jag alltid en kanna te och sätter på Netflix på mobilen så brukar jag inte tröttna. Så såhär ser rundan ut nu för tiden:
 
Vingården     -->     Trädgården     -->     Ridhuset
Jasper     -->     GÅD skogen     -->     GÅD stallet
Jarlaheim     -->     Paddock Ön     -->     Jorvikstallet
Gröndal     -->     Månskäreby     -->     NHC
Sydhoven     -->     Fort Pinta     -->     Moorland
Steves     -->     Kvarnen     -->     Marleys
Firgrove     -->     Valedalesjön     -->     Hollow Woods
Observatoriet     -->     Galoppbanan
 
Vanligtvis gör jag varken islandshästloppet eller ponnyloppet då jag är lat (om jag då inte levlar en sån häst). Jag lyckas nog aldrig klara hela levlingsrundan på en och samma dag men alla bäckar små leder till en fullevlad häst tillslut! 
 
Ylva och fina Windspark 
 
With Love,
EllenYlva